ایرانی‌ها هشتمین کشوری هستند که «لخخلمث» را جستجو کرده‌اند

روند جستجوی عبارت «لخخلمث» را در ابزار گوگل ترندز جستجو کردیم و به اطلاعات جالبی دست پیدا کردیم.

ایرانی ها هشتمین کشوری هستند که «لخخلمث» را جستجو کرده اندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت گوگل چندین سال است که سرویس گوگل ترندز (Google Trends) را راه اندازی کرده است. این سرویس نسبت به سایر خدمات گوگل فراز و نشیب های فراوانی را تجربه کرده و نام آن بارها تغییر کرده است. حتی در مقاطعی این سرویس غیرفعال شده و گاهی هم روزهای زیادی به روز نشده است. به هر حال، این ابزار به شدت مورد استفاده‌ کاربران در فضای مجازی قرار می‌‌گیرد.

واژه‌ Trend به معنای «روند» است و از طریق این سرویس شرکت گوگل، می‌توانیم روند جستجوی واژه‌های مختلف در موتور جستجوی گوگل را مشاهده کنیم.

اما شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی بدون توجه به زبان کیبورد دستگاه خود اقدام به نوشتن کرده باشید و بعد از اتمام تایپ تازه متوجه اشتباه خود در انتخاب زبان شده باشید. به همین منظور ما روند جستجوی عبارت «لخخلمث» که وقتی زبان روی فارسی قرار داشته باشد و سعی کنید به انگلیسی گوگل را تایپ کنید، در ابزار گوگل ترندز جستجو کردیم و به اطلاعات جالبی دست پیدا کردیم.

همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید کشور ایران با قرار گرفتن در مکان هشتم جزو 10 کشور نخستی می باشد که این اشتباه تایپی را انجام داده است.

ایرانی ها هشتمین کشوری هستند که «لخخلمث» را جستجو کرده اند

انتهی پیام/

 لخخلمث چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار