رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: غفلت‌ها باعث تعطیلی واحد‌های تولیدی می‌شود و دولت و مجلس باید موضوع اقتصاد و تولید در کارخانجات را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمد علی تقوی فرد رییس کل دادگستری استان مازندران در جریان بازدید شرکت فولاد ایرانیان در شهرستان میاندرود با تاکید براهمیت دادن به امر تولید و اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: با حرف زدن نمی‌توان بهبود و رشد اقتصادی داشت باید به صورت کارشناسی عامل‌ها را بررسی و وارد عمل شد.

وی افزود: به طور کلی مدیران و دست اندرکاران پس از انقلاب در تولید و اقتصاد خوب عمل نکردند، این انتخاب‌ها وانتصاب‌ها برای کار کردن است تا بتوانیم با افکار باز وتفکر خوب و با برنامه اقتصاد کشور را رونق بدهیم، چراکه اگر اقتصاد و مسایل تولید در حاشیه باشد کارخانجات یک به یک تعطیل می‌شوند.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه دولت و مجلس باید موضوع اقتصاد و تولید در کارخانجات را جدی بگیرند، گفت: غفلت شده است و اگر این غفلت‌ها ادامه داشته باشد کارخانجات همچنان تعطیل می‌شوند.

حجت اسلام تقوی فرد افزود: امروز مشکلات مدیریتی کارخانجات در حوزه تولید، تغییر کاربری غیر قانونی، معوقات تسهیلات و رانت خواری باعث تشکیل پرونده‌های متعدد قضایی شده و این نشان می‌دهد مدیریت صحیح در تولید و اقتصاد وجود ندارد.

انتهای پیام/آ

غفلت‌ها باعث تعطیلی واحد‌های تولیدی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.