سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی تختی شهرستان ملایر در آخرین روز آذرماه سال جاری میزبان مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان بود.

مسابقات انتخابی آمادگی جسمانی ویژه بانوان در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در آخرین روز از آذر ماه سال جاری به همت هیئت همگانی شهرستان ملایر و همکاری مدیریت سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی تختی یکدوره مسابقه انتخابی آمادگی جسمانی ویژه بانوان در شهرستان ملایر برگزار شد.

تعداد 150 نفر از بانوان ورزشکار این شهرستان از باشگاههای خصوصی و دولتی در این مسابقات حضور پیدا کردند و برای کسب رتبه برتر باهم به رقابت پرداختند.

این مسابقات به صورت ایستگاهی برگزار شد که در پایان به نفرات اول تا سوم لوح تقدیر ,جایزه و مدال اهداء گردید.
مدال آوران به ترتیب :کیمیا زند,سحر روزبه,اعظم لشگری و مهوش بیات خانی مقام اول , راضیه ونایی,عالیه اسدی,مژگان فراهانی و فاطمه ملکی مقام دوم , فاطمه ساهوشی ,عاطفه نوروزی,سیما عبدلی و مریم حسنقلی مقام سوم این دروه ار مسابقات را از آن خود کردند.

گفتنی است نفرات برتر به عنوان تیم آمادگی جسمانی شهرستان ملایر جهت حضور در مسابقات استانی و کشوری انتخاب که در حال حاضر تمرینات خودرا زیر نظر مربیان خوب و شایسته این رشته ورزشی در شهرستان ملایر در سالنهای ورزشی دولتی و خصوصی انجام میدهند و خود را برای حضور در مسابقات استانی و کشوری اماده میکنند.

انتهای پیام/ د

مسابقات آمادگی جسمانی در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.