دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: بسیار خوشحالم فردی جایگزین میر سلیم شد که از شاگردان خود او بوده است.

شهنازی:بسیار خوشحالم که فردی جایگزین میر سلیم شد که از شاگردان خود او بوده است/رحیمی هنوز هم سرپرست کاروان استبه گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شاهرخ شهنازی پس از انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی، اظهار کرد: فدراسیون نجات غریق سالیان طولانی است که در ایران فعالیت می‌کند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی با هدایت میرسلیم این رشته گسترش بسیار خوبی پیدا کرد و در تمام سواحل کشور و استخرها شاهد این بودیم که شخصیتی را برای افرادی که به عنوان نجات غریق کار می‌کنند، به وجود آورد.

او ادامه داد: در صحنه های جهانی به توفیقات روز افزون زیادی دست پیدا کردیم و در حال حاضر ایران در بیشتر کمیته های فدراسیون جهانی نماینده دارد و خوشبختانه امروز هم فردی انتخاب شد که حاصل این فدراسیون است و از زمان کودکی تاکنون کاملا در این فضا تربیت شده است. بسیار خوشحالم که فردی جایگزین میر سلیم شد که از شاگردان خود او بوده است.نوری فردی جوان و پرانرژی است و فکر می کنم آینده خوبی را برای این رشته در آینده شاهد باشیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد اینکه انصراف اصغر رحیمی از سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی به کجا رسید، گفت: هنوز انتخابات رسمیت پیدا نکرد و در ضمن کتبی هم نبوده است. در شرایطی و بنا به دلایلی که خودش توضیح داد انصراف داد اما از نظر ما هنوزهم خود او سرپرست است.

انتهای پیام/

اظهارات شهنازی در مورد انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار