معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ادوات و ماشین‌های کشاورزی بدون پلاک حداکثر تا اول اسفند باید پلاک گذاری شوند در غیر این صورت به آن‌ها سوخت تعلق نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مسعود ربانی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان در جلسه سوخت و پلاک گذاری تراکتور‌ها از کشاورزان و صاحبان ماشین آلات کشاورزی استان قزوین خواست: در اسرع وقت با مراجعه به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌های مربوطه، برای تشکیل پرونده و شماره گذاری تراکتور‌ها و کمباین خود اقدام کنند.

ربانی افزود: در استان قزوین بیش از ۸ هزار و ۲۷۲ دستگاه ماشین آلات کشاورزی مشمول شماره گذاری وجود دارد.

به گفته وی، از این میزان؛ ۸ هزار و ۱۴۲ دستگاه تراکتور و ۱۳۰ دستگاه کمباین است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان هم در این جلسه گفت: از ابتدای اجرای طرح پلاک گذاری تاکنون ۷۴۹ دستگاه تراکتور با سن زیر ۱۳ سال در استان پلاک گذاری شده است.

شهرام رحمانی افزود: در استان قزوین ۸ هزار و ۱۴۲ دستگاه تراکتور وجود دارد که از این میزان ۳ هزار و ۷۶ دستگاه تراکتور زیر ۱۳ سال، یک هزار و ۹۷۴ تراکتور با عمر ۱۳ تا ۲۵ سال و ۲ هزار و ۴۶۲ دستگاه تراکتور ۲۵ سال به بالا است.

وی اضافه کرد: همچنین برای ۱۶۰۰ دستگاه تراکتور نیز بمنظور طرح پلاک گذاری پرونده تشکیل شده است.

به گفته وی؛ ۱۳۰ دستگاه کمباین غلات و برنج در سطح مزارع کشاورزی و باغات استان وجود دارد که باید پلاک گذاری شود.

رحمانی؛ یکی از معضلات در امر توزیع سوخت ماشین آلات کشاورزی را، پلاک گذاری نکردن ادوات کشاورزی دانست.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : برای اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات و ادوات کشاورزی؛ هماهنگی لازم با پلیس راهور استان برای پلاک گذاری این ادوات در سطح شهرستان‌های استان انجام شده است.

انتهای پیام/

اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار