معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت:برنامه اولیه دستگاه‌های اجرایی کاهش ۵۰ درصدی الودگی هوای شهر مشهداست.

ضرورت تخصیص ردیف بودجه برای کاهش آلودگی هوای کلانشهر مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   محمد مقدوری درجلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان افزود: برنامه‌های پیشنهادی کوتاه، میان و بلند مدت ادارات و نهاد‌ها برای تحقق نیاز به تکمیل شدن و اولویت بندی دارد.


وی گفت باید کمیته‌ای متشکل از دفتر فنی استانداری، محیط زیست و دستگاه ارائه دهنده پیشنهاد؛ موارد تکمیلی را تهیه و ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به ضرورت تخصیص ردیف بودجه برای کاهش آلودگی هوای کلانشهر مشهد در قانون بودجه سنواتی؛ ابراز امیدواری کرد: اقدام مساعد برای این مهم صورت بگیرد.

حمید رضا صالحی مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی هم در گزارشی با تشریح آخرین وضعیت آلودگی هوا در ماه‌های اخیر گفت: تعداد روز‌های با هوای سالم در مشهد از هشت روز در آبان ماه به ۱۷ روز در آذرماه افزایش یافت.

وی افزود: این در حالی است که این شهر در آبان ماه، سه روز هوای ناسالم را تجربه کرد و روزی با هوای ناسالم را در آذر ماه نداشت.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.