با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت کلنگ احداث مرکز تسهیلات زایمانی فاریاب زده شد.

آغاز عملیات احداث مرکز تسهیلات زایمانی فاریاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در باز دید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بیشتر سعی کردیم جا‌هایی که مشکلات را ببینیم و در حد توان با اولویت بندی در رفع آن اقدام کنیم.

وی گفت: با اجرای طرح تحول سلامت اقدامات خوبی در راستای تعمیر تجهیز و ساخت مراکز بهداشتی درمانی فاریاب صورت گرفته است و مرکز جامع سلامت شبانه روزی فاریاب با پیشرفت بیش از ۷۵ در حال احداث است که گام مهمی در ارتقای ارائه خدمات بهداشت و درمانی در فاریاب است.

قاسم زاده تصریح کرد: مرکز تسهیلات زایمانی فاریاب با زیربنای بیش از ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیون تومان احداث می‌شود.

وی با اشاره به بهره برداری مرکز تسهیلات زایمانی فاریاب طی یکسال آینده افزود: ۴ مرکز تسهیلات زایمانی در جنوب کرمان در حال احداث است که یکی از این مراکز امروز در فاریاب آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به پیگیری تامین زمین جنب مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی فاریاب برای تجمیع و توسعه ارائه خدمات درمانی در این محل اظهار کرد: هم اکنون ۳ مرکز جامع سلامت در فاریاب ارائه خدمت می‌کنند و تا پایان سال جاری مرکز خدمات جامع سلامت چاه زیارت نیز آماده بهره برداری است.

اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت همچنین از مرکز جامع خدمات سلامت مهروئیه و ساختمان در حال احداث ستاد شبکه بهداشت فاریاب بازدید کردند.

انتهای پیام/ح

کلنگ زنی مرکز درمانی در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار