معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: متأسفانه برخی از شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی در استان از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حسین‌علی حسین‌زاده، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: برخی از شاخص‌های استان خوزستان از میانگین کشوری پایین‌تر است که برای ارتقای آن‌ها، نیاز به تلاش مضاعف است.

وی افزود: متأسفانه برخی از شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی در استان از میانگین کشوری بالاتر است، امیدوارم تمام فرمانداران و ازجمله فرماندار جدید بندر ماهشهر علاوه بر شاخص‌های عمرانی به شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی را نیز مدنظر خود قرار دهند و در این مسیر تلاش مضاعف داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندارگفت: خوشبختانه با همدلی و تلاش‌های استاندار و مجمع نمایندگان خوزستان، سهم 3 ‌درصدی درآمدهای نفتی استان محقق شد که همین مسأله باعث شد اعتباری بالغ‌ بر 12 هزار میلیارد ریال برای خوزستان در نظر گرفته شود که بدون شک کمک مؤثری به بخش‌های عمرانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان خواهد کرد.

وی عنوان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار خوزستان، پیشرفت‌های بسیاری به‌دست‌آمده که ان‌شاءالله بتوانیم با پیشبرد بهتر امور این موفقیت‌ها را برای عموم مردم قابل‌لمس کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به دلیل انجام تغییرات مدیریتی در سطح استان، اظهار کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، پست‌های سازمانی باید به‌گونه‌ای باشد که برای آخرت افراد مفید باشد، کسی که در مسیر رضایت مردم و خداوند گام بردارد موفق و پیروز خواهد بود.

انتهای پیام/م

افزایش 12 هزار میلیارد ریالی بودجه خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار