واکنش رسانه‌های یونانی به حضور انصاری‌فرد در جمع برترین‌ های آسیا

انتخاب مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیاکوس به عنوان یکی از برترین بازیکنان آسیایی شاغل در اروپا، در رسانه‌های یونانی بازتاب داشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پس از این که سایت فوتبال ترایب کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی پوش المپیاکوس را به عنوان ششمین بازیکن برتر آسیایی سال ۲۰۱۷ فوتبال اروپا انتخاب کرد، رسانه های یونانی به باز نشر این خبر پرداختند.
رسانه‌های ورزشی یونان از جمله SDNA، رادیو ورزش و ... انتخاب ملی‌پوش ایرانی تیم المپیاکوس آتن در جمع برترین بازیکنان آسیایی قاره اروپا را مورد توجه قرار دادند.

سایت رادیو ورزش در این باره نوشت، مهاجم سابق پانیونیوس در جمع 10 بازیکن برتر آسیایی فوتبال اروپا قرار گرفته است.
فوتبال ترایب او را بالاتر از سینی اوکازاکی در رتبه 6 جای داده است.
انصاری فرد این فصل در 11 بازی 7 گل برای قهرمان یونان،المپیاکوس، به ثمر رسانده است.


سایت SDNA نوشت، درخشش انصاری فرد بی توجه نماند و این بازیکن ایرانی در جمع برترین بازیکنان آسیایی که در اروپا بازی می کنند،قرار گرفت.
او بالاتر از اوکازاکی بازیکن ژاپنی منچسترسیتی قرار گرفته است.


سایت ماتریکس 24 نیز در خبر به انتخاب انصاری فرد اشاره کرد و نوشت،"انتقال انصاری فرد به المپیاکوس در ماه ژانویه سال گذشته موجب شد که بدون شک بهترین سال فوتبال خود را تج ربه کند، زیرا او به غول های یونان کمک کرد به عنوان قهرمانی دست یابد. او به طور غیر منتظره از سوی هاسی از مسابقات لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد و در لیست فروش قرار گرفت.


این مربی آلبانیایی به دلیل کسب نتایج ضعیف در پایان ماه سپتامبر اخراج شد و انصاری فرد توانست به خط حمله المپیاکوس برگردد و با زدن 7 گل در 11 بازی به بهترین گلزن لیگ تبدیل شد.


انتهای پیام/


بازتاب انتخاب کریم در رسانه های یونانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار