فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: دو پزشک کوهنورد که با سعود به ارتفاعات یک‌هزار و 400 متری کوه بیرمی، راه برگشت خود را گم کرده بودند توسط ماموران وظیفه شناس پاسگاه انتظامی روستای خاییز شهرستان تنگستان نجات پیدا کردند.

نجات جان دو پزشک کوهنورد توسط ماموران وظیفه شناسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  جوشن سهرابی اظهار داشت: دو پزشک کوهنورد که با سعود به ارتفاعات یک‌هزار و 400 متری کوه بیرمی، راه برگشت خود را گم کرده بودند توسط ماموران وظیفه شناس پاسگاه انتظامی روستای خاییز شهرستان تنگستان نجات پیدا کردند.  

وی افزود: یکی از این دو کوهنورد با تماس با دفتر نظارت همگانی 197 ضمن تقدیر و تشکر از سه نفر از ماموران وظیفه شناس پاسگاه انتظامی روستای خاییز شهرستان تنگستان اعلام کرد در تاریخ 26 آذر 96 برای انجام ورزش کوهنوردی به قله یکی از کوهستان‌های شهرستان تنگستان (بیرمی) عزیمت و به ارتفاع حدود یک‌هزار و 400 متری سعود کردیم. 

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان تصریح کرد:این کوهنورد نجات یافته به پلیس گفت که مسیر برگشت را گم کردیم و با افزایش سوز سرما، بارندگی و تاریکی هوا دچار خستگی، ضعف در عضلات و تحرک شدیم که به ناچار طی تماسی که با پاسگاه انتظامی روستای خائیز شهرستان تنگستان داشتیم، یکی از ماموران ایثارگر آن پاسگاه به اتفاق دونفر از کارکنان وظیفه سریعا به طرف قله کوه مذکور عزیمت کردند به طوری که مسیر حدود 6 ساعته کوه را در عرض کمتر از دو ساعت پیمودند. 

جوشن یادآور شد: این پزشک متخصص با قدردانی از پلیس تنگستان عنوان کرد که این سه مامور با جان‌فشانی موفق به نجات ما در حدود ساعت دو نیمه شب شدند و پس از اطمینان از سلامتی ما بدون هیچ انتظاری به سمت محل خدمتشان مراجعت کردند.

 انتهای پیام/پ

دو پزشک کوهنورد توسط ماموران وظیفه شناسنجات یافتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.