سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت با بیان اینکه چند بازیکن تیمش آنفولانزا و تب داشتند گفت: در جام حذفی چهره جدیدی از نفت می‌بینید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت پس از شکست چهار بر صفر امشب صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل استقلال تهران گفت: مسئولیت این شکست با من است. ما سه، چهار مشکل اساسی داشتیم. در ۲۰ روز اخیر چند مسابقه برگزار کردیم و بازی با پرسپولیس هم به ۱۲۰ دقیقه کشید.

وی افزود: روز گذشته ۴ یا ۵ بازیکن ما آنفولانزا شدند. دو بازیکن هم امروز داشتند با تب ۴۰ درجه بازی می کردند.

سرمربی صنعت نفت گفت: امروز هرچه تلاش کردیم از لحاظ بدنی خسته بودیم. یا باید جام حذفی را فدای لیگ می کردیم و یا لیگ را فدای جام حذفی.

کمالوند با بیان اینکه گویا دیدار جام حذفی صنعت نفت با استقلال عقب افتاده است، افزود: قطعا شرایط ما در بازی حذفی فرق خواهد کرد و چهره جدیدی از ما می بینید.

وی گفت: ما با سازمان لیگ کاملا همکاری داشتیم و در تعطیلات نیم فصل، استراحت نکردیم. نه تنها استراحت نکردیم بلکه دو بار هم با پرسپولیس بازی کردیم.

سرمربی صنعت نفت یادآور شد: ضمن اینکه آنفولانزای بازیکنان هم مزید علت شد که نتیجه نگیریم.

کمالوند در خصوص حضور سوشا مکانی، طالب ریکانی و سعید لطفی در تمرینات صنعت نفت گفت: این سه بازیکن مردانگی به خرج داده اند و آمده اند. وضعیت مالی ما به هم ریخته است.

سرمربی صنعت نفت همچنین در نشست خبری بعد از بازی افزود: ما در ۲۰ دقیقه اول تا جایی که توانستیم جنگیدیم. ما لیگ برتر را فدای جام حذفی کردیم.

کمالوند درباره درخواست باشگاه نفت آبادان برای تعویق بازی با استقلال در جام حذفی گفت: هر دو تیم این درخواست را کردند. ما چوب همکاری با فدراسیون را می خوریم چون تنها تیمی هستیم که استراحت نکردیم.

وی درباره تاکتیک تیمش افزود: ما لیگ را از این به بعد برای آنکه جایگاه مناسبی پیدا کنیم دنبال می کنیم. نمی خواستیم در جام حذفی شرکت کنیم اما حالا که آمدیم باید تا پایان راه برویم.

کمالوند درباره زمان استفاده از سوشا مکانی و سعید لطفی گفت: باید هر چه زودتر بازیکن بگیریم. بازی روز پنجشنبه ما با سایپا هم به شنبه افتاد و می خواهیم روند رو به رشد داشته باشیم.

انتهای پیام/د

شکست تیم صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.