مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای بازگشت به استقلال روزی ۲ نوبت‌ تمرین کردم و اکنون آمادگی خوبی دارم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن کریمی درباره اینکه آیا در بازی با صنعت نفت ۲ گل به ثمر رساند یا ۳ گل، گفت: من ۲ گل به ثمر رساندم. هرچند گلی که وریا غفوری وارد دروازه صنعت نفت کرد به بدن من خورد اما باید به نام او ثبت شود. خدا را شکر می کنم پس از آسیب دیدگی بازگشت خوبی داشتم و از این دیدار هم‌ سالم بیرون آمدم.

او درباره حسرت هواداران استقلال از آسیب دیدگی طولانی مدتش و انگیزه های فراوانی که پس از رفع این مصدومیت دارد، گفت: اوایل مصدومیتم هم‌ گفتم‌ طبق هماهنگی با باشگاه قرار شد نام من از فهرست استقلال خارج شوم تا بتوانم پس از پشت سرگذاشتن دوران درمان با آمادگی بهتری به تیم بازگردم. در این مدت صبح و بعداز ظهر در 2 نوبت تمرین کردم تا نقاط ضعف بدنم را پوشش دهم و اکنون آمادگی خوبی دارم. خدا را شکر می کنم توانستم با وضعیت خوبی به تمرینات استقلال بازگردم و به آنچه که می خواهم‌ دست یابم. در ابتدای راه قرار دارم و باید بگویم برتری مقابل صنعت نفت هم‌ حاصل زحمت تمام بازیکنان بوده است که من‌هم جزء کوچکی از آن ها هستم.

مهاجم استقلال ادامه داد: امیدوارم در سایر بازی ها هم به خوبی کار کنم و زحمتی که سایر بازیکنان می کشند به ثمر برسانم.

کریمی درباره تکل خطرناک مگنو باتیستا روی پایش گفت: به هر حال در فوتبال این برخوردها پیش می آید اما مسئله خاصی نبود.

مهاجم تیم استقلال درباره اینکه بخشی از مشکل گلزنی استقلال با حضور او در زمین رفع شده است، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد شفر روی بحث گلزنی مهاجمان استقلال کار کرده است. تمرینات زیادی برای خلق موقعیت روی دروازه حریف انجام می دهیم و تمام‌ بازیکنان موقعیت هایی که به دست می آورند به گل تبدیل می کنند.

او ادامه داد: طبیعی است هر تیمی در هر بازی بین ۲ تا ۳ موقعیت از دست دهد. هرچند برخی از فرصت هایمان مقابل صنعت نفت گل نشد اما همینکه توانستیم با چهار گل این تیم را شکست دهیم خوب است.

کریمی درباره احتمال حضورش در تیم ملی فوتبال ایران با توجه به نگاه ویژه کارلوس کی روش به بازیکنان جوان، بیان کرد: ۱۰۰ درصد به حضور در تیم ملی فکر می کنم اما باید تا حدی منطقی باشیم چراکه هم پست های من در تیم ملی عملکرد عالی در تیم هایشان دارند. من هم باید همین‌ روند را داشته باشم. مدتی از میادین‌ دور بودم و می خواهم‌ این موضوع را جبران کنم. با این حال اگر شرایط فراهم شود جزء نفرات دعوت شده به تیم ملی برای جام جهانی قرار می گیرم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران درباره قولش به هواداران این تیم گفت: امیدوارم استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

انتهاییام/

اظهارات کریمی درباره تیم استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار