مدیر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد استان فارس گفت: جشنواره ملی آیات به اردیبهشت ماه سال آینده موکول شد.

 موکول شدن جشنواره ملی آیات فارس در سال آینده

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی احمدی مدیر قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد استان فارس با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی آیات در شیراز گفت: زمان برگزاری این جشنواره از بهمن ماه امسال به اردیبهشت ۹۷ موکول شده و ترویج قرآن و عترت در حوزه هنر‌های نمایشی و شناسایی ظرفیت‌های نمایشی در حوزه قرآن و عترت از جمله اهداف برگزاری  جشنواره  ملی هنرهای نمایشی آیات است.

وی با بیان اینکه پیش از این شرکت‌کنندگان تا ۱۶ آذرماه فرصت داشتند متون نمایشی خود را ارسال کنند، افزود: مهلت ارسال متون نمایشی و فیلم اجرای نمایش‌ها تمدید و تا آخر هفته اعلام می‌شود.

مدیر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد استان فارس با اشاره به اینکه این جشنواره در ۳ بخش نمایش صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در هر بخش ۶ اثر و ۲ اثر نیز به انتخاب هیئت داوران انتخاب و در مجموع ۲۰ اثر در این جشنواره اجرا می‌شود.

احمدی ادامه داد: این جشنواره به صورت ۲ سالانه برگزار می‌شود، و داستان‌های قرآنی و عترت، اقتباس از داستان‌های قرآن کریم، زندگی و سیره پیامبر اسلام و دیگر موضوعات مرتبط با دین از جمله موضوعاتی است که شرکت‌کنندگان باید مدنظر داشته باشند.

وی اظهار کرد: متن کامل فراخوان جشنواره به همراه شرایط ثبت‌نام در سایت آیات فارس ذکر شده و علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس http://www.ayaatefars.com مراجعه کنند.
انتهای پیام /ت

برگزاری جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات فارس در سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.