کاربران دستگاه‌های Xbox One و Xbox 360 می‌توانند در آغاز سال نو میلادی، مجموعه بازی‌های رایگان کنسول‌های بازی را با عنوان  Xbox Live Gold دریافت کنند.

دپویی/ بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 دستگاه های ایکس باکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مایکروسافت به منظور فرا رسیدن سال میلادی جدید اعلام کرد که کاربران دستگاه های Xbox One و Xbox 360 می‌توانند در ماه ژانویه پیش رو، مجموعه بازی های رایگان این کنسول های بازی را با عنوان  Xbox Live Gold دریافت نمایند.

کاربران دو کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 در ماه آینده میلادی در مجموع از چهار بازی رایگان بهره مند خواهند شد. در ایکس باکس وان، بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای تمام ماه رایگان خواهد بود. این بازی در سبک اکشن-نقش آفرینی ارائه شده و دارای قابلیت بازی تک نفره و چند نفره است. از تاریخ 16 ژانویه نیز، بازی Zombi که نسخه اصلاح شده بازی ZombiU روی کنسول Wii U به حساب می آید، به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

کاربران کنسول ایکس باکس 360 نیز می توانند از نیمه اول ماه ژانویه تا اواسط این ماه از بازی Tomb Raider: Underworld رایگان بهره ببرند، بعد از آن برای نیمه دوم ماه، نوبت به بازی دونفره Army of Two خواهد رسید تا برای روزهای باقی مانده از ژانویه، به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار بگیرد.

انتهای پیام/

بازی های رایگان  برای کنسول های ایکس باکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار