عاملان سرقت با تهدید به اسیدپاشی در مشهد دستگیر شدند .

دستگیری عاملان سرقت با ترفند تهدید به اسید‌پاشیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی گفت : در پی گزارش سرقت ۱۲ پرس پیتزا با تهدید به اسیدپاشی تیم‌های گشتی کلانتری هفت تیر مشهد بلافاصله وارد عمل شدند.

سردار قادر کریمی افزود:مدیر یک رستوران است و فردی در تماس با مغازه‌اش سفارش ۱۲ پرس پیتزا به ارزش ۳۰۰ هزار تومان را داده که او به موضوع مشکوک می‌شود و خودش با خودرو به محل مورد نظر واقع در محدوده بلوار شهید صارمی می‌رود.

وی گفت: در حالی که شاکی پرونده از خودرو پیاده می‌شود سه پسر نوجوان به او حمله‌ور شده و با تهدید به اسیدپاشی پیتزا‌های سفارشی را گرفته و متواری می‌شوند.

 فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی گفت: با حضور به موقع ماموران کلانتری هفت تیر در محل و پیگیری سریع موضوع سه پسر نوجوان ۱۷ ساله که طراح این سرقت بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سردار کریمی با اشاره به اینکه این سه پسر نوجوان هیچ گونه سابقه کیفری ندارند گفت: خانواده‌ها باید در محیطی دوستانه و سرشار از اعتماد، مراقبت بیشتری از فرزندان خود و رفت و آمد‌های آن‌ها داشته باشند چراکه سه پسر نوجوان با افکاری کودکانه نقشه چنین سرقت مخوفی را طراحی و آن را به اجرا می‌گذارند و بی‌تردید خانواده آن‌ها نیز باید تاوان حیثیتی برای اشتباه فرزندان خود بپردازند.

 

انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.