فرماندار فامنین برایجاد تمهیدات لازم جهت دفع آب های سطحی و جلو گيری از جمع شدن آب در كف زير گذرها تاکید کرد.

لزوم پیگیری دفع آب های سطحی در سطح شهرستان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید مجید شماعی فرماندار فامنین در جلسه کمیسیون ایمنی و حمل و نقل با موضوع آبگرفتگی زیرگذرها درفصول بارشی وایجاد مشکلات عبور و مرور برای مردم، بیان کرد: تعدادی اززیرگذرها به دلیل نداشتن سیستم دفع آب سطحی پس از هر بارندگی دچار آبگرفتگی می شود و رفت آمد از آنها  غیرممکن است.

فرماندار ضمن دستور پیگیری رفع مشکل توسط مدیر راهداری و حمل ونقل شهرستان از طریق شرکتهای ساخت ،توسعه و بهره برداری اعلام نمود: بارها اعضای محترم شوراهای اسلامی  روستاها  با ارسال نامه  به فرمانداری  خواستار رسیدگی به این معضل شده اند.

وی افزود:  البته اطلاع رسانی لازم و کافی از طریق دهیاران درخصوص عواقب ریختن نخاله درحاشیه راهها و زیرگذرها نیز بی تاثیر نیست

شماعی اظهار داشت:  اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مشکلات زیرگذرها را باید از طریق طرح موضوع در جلسه کمیسیون ایمنی و حمل و نقل استان تا جایی که به نتیجه مطلوب برسیم  پیگیری نماید.

 فرماندار فامنین بیان کرد: این زیرگذرها مربوط به راه آهن و آزاد راه بوده و در مسیرراههای ملی احداث شده اند و میتوان با یاری و مساعدت ادارات ذیربط استانی به رفع مشکلات مربوطه پرداخت .

وی در پایان تاکید کرد: ايجاد تسهيلات و تمهید ات لازم جهت دفع آب های سطحی و جلو گيری از جمع شدن آب درکف زیرگذرها الزامی است.

انتهای پیام/د.ا

 دفع آب های سطحی در سطح شهرستان فامنین پیگیری شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.