بزرگترین مرکز دیالیز بخش خصوصی شمال غرب کشور امروز با حضور استاندار در مراغه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بزرگترین مرکز دیالیز بخش خصوصی شمال غرب کشور امروز با حضور استاندار در مراغه افتتاح شد.برای این اجرای طرح با زیر بنای یک هزار و 200 متر مربع و باظرفیت 40 تخت دیالیز 64 میلیارد ریال هزینه شده است.

این مرکز با برخورداری از امکانات روز درمانی و تجهیزات ساخت داخل برای 120 نفر از شهروندان مراغه ای خدمات رایگان ارئه می دهد.

مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی امروز در سفر خود به مراغه همچنین از طرح استادیوم 5 هزار نفری ، بیمارستان سینا ، طرح آزاد راه مراغه - هشترود ، پایانه انتقال نفت و دوطرح صنعتی بازدید و سرعت بخشیدن به اجرای طرح آزاد راه مراغه – هشترود و تکمیل استادیوم پنج هزار نفری را خواستار شد.

نظمی مدیرکل ورزش و جوانان گفت : استادیوم 5 هزار نفری مراغه 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال برای تکمیل آن 130 میلیارد ریال اختصاص یافته است .

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز گفت : بیمارستان 160 تختخوابی مراغه نیز با 95 درصد پیشرفت تا پایان امسال افتتاح می شود .

استاندار در هنگام ورود به مراغه با حضور در مزار شهدای گمنام با نثار فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت. شهرستان مراغه با حدود 260 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان شرقی واقع است.

 

انتهای پیام/ش

  64 میلیارد ریال هزینه برای افتتاح مرکز دیالیز در مراغه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید.ش
۱۹:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
من گروه خونیم Aمثبت هست به دلیل نیازمالی میخوام کلیه ام روبفروشم
آخرین اخبار