رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: امسال ۱۲۴ هزار نفر از خدمات مراکز سلامت شهرستان جم بهره‌مند شدند.خدمات ارایه شده شامل ویزیت پزشک، ماما، دندانپزشک، آزمایشگاه، تزریقات و پانسمان و ... است.

۱۲۴ هزار نفر از خدمات مراکز سلامت شهرستان جم بهره‌مند شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد قاسمی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا به حال، مراکز خدمات جامع سلامت این شهرستان به ۱۲۴ هزار و ۲۲۲ نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه داده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم افزود: خدمات ارایه شده شامل ویزیت پزشک، ماما، دندانپزشک، آزمایشگاه، تزریقات و پانسمان و ... است.

وی اضافه کرد: امسال تعداد ۵۳ هزار و ۴۸۵ نفر توسط پزشک در این مراکز ویزیت شده و تعداد هشت هزار و ۴۲۳ نفر نیز به ماماهای مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان جم مراجعه کرده‌اند.

قاسمی اظهار  داشت: در سال جاری تعداد ۲۳ هزار و ۳۱۹ نفر به آزمایشگاه مراجعه و تعداد ۱۰ هزار و ۷۱۴ نفر نیز برای انجام تزریقات و پانسمان توسط این مراکز پذیرش شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم بیان داشت: یکی دیگر از خدمات ارایه شده به شهروندان، حوزه دندان‌پزشکی بوده است که در این حوزه نیز امسال، تعداد چهار هزار و ۸۹۷ نفر از این خدمات استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/پ

بهره مندی ۱۲۴ هزار نفر از خدمات مراکز سلامت شهرستان جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.