بارگذاری متن هزار و 583 جلد كتاب در حوزه حج و عتبات در كتابخانه تخصصی حج انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  حجت‌الاسلام روزبه برکت رضایی، مدير مسؤول پايگاه اطلاع‌رسانی حج با اشاره به محتوای پایگاه تخصصی حج و زیارت اظهار کرد: این پایگاه اطلاعات و آموزش‌هایی در زمینه اماکن مقدسه و متبرکه به مخاطبان ارائه می‌دهد که برای آنها در سفرهای زیارتی مفید است.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه تخصصی حج از جمله ظرفیت‌های موجود در این حوزه است که مجموعه‌ای از کتب الکترونیکی و مقالات را شامل می‌شود که برای زائران عتبات و محققان بسیار مفید است و اطلاعاتی در زمینه حج و عتبات در آن ارائه می‌شود.

مدیر مسؤول پایگاه اطلاع‌رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به تعداد کتاب‌‌های کتابخانه تخصصی حج گفت: متن هزار و 538 جلد کتاب در حوزه حج و زیارت در این کتابخانه وجود دارد که برخی از فرمت‌های آنها را می‌توان در تلفن همراه استفاده کرد.

وی عنوان کرد: در بخش اماکن این پایگاه 10 شهر وجود دارد که با انتخاب هر یک از آنها اطلاعاتی در زمینه اماکن مذهبی این بخش ارائه می‌شود و اماکن زیارتی و بزرگان مدفون را نشان می‌دهد.

برکت رضایی با اشاره به تولید 12 عنوان نرم‌افزار گفت: از جمله این نرم‌افزارها می‌توان به کتابخانه جامع حج، کتابخانه زائر، همراه زائر، کتابخانه اعتقادات و پاسخ به شبهات، کتابخانه اسرار و معارف حج و... اشاره کرد که همه این نرم افزارها امکان ذخیره‌سازی دارد.

 وی خاطرنشان کرد: در بخش پاسخ به شبهات پرسش‌هایی همراه پاسخ‌های آنها بر اساس آیات و روایات ذکر شده است و در بخش دانشنامه آزاد مدخل‌های تخصصی در زمینه حج و زیارت به مخاطبان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ت

تولید 12 عنوان نرم افزار در کتابخانه تخصصی حج قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار