مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال با آدیداس قرارداد دارد، اما این شرکت لباس‌های تیم ملی را تامین می‌کند و بحث اسپانسرینگ نیست.

فغانپور: تیم ملی با آدیداس قرارداد دارد اما اسپانسرینگ نیستبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته، امیر عابدینی رئیس سابق کمیته بازاریابی فدراسیون در مصاحبه ای اعلام کرد که مسئولان فوتبال هیچ قراردادی با آدیداس امضا نکردند و قرار است این شرکت آلمانی با 70 درصد تخفیف لباس های تیم ملی را به فدراسیون دهد.

بر همین اساس و برای صحت و سقم این مطلب، با صفی الله فغانپور، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت و گو کردیم:

او در این باره گفت: با آدیداس قرارداد داریم اما اسپانسرینگ نیست و طبق قراردادهای گذشته، این شرکت پیراهن های ایران در جام جهانی را تامین می کند. برای کسب درآمد بیشتر برای تیم ملی بزرگسالان با آدیداس قرارداد اسپانسری امضا نکردیم و درصدد  هستیم تا 3 حامی مالی برای این تیم پیدا کنیم.

فغانپور افزود: شرکت آلمانی آدیداس هدفش آن بود تا تنها اسپانسر تیم ملی ایران باشد اما از لحاظ مالی به سود ما نبود  و برهمین اساس تصمیم گرفتیم تا 3 حامی مالی برای تیم کی روش پیدا کنیم تا آنها با اعتماد به نفس بیشتری در جام جهانی حضور یابند.

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: توافقات کامل با اسپانسرهای تیم ملی انجام شده و حتی یک اپراتور تبلیغات خود را آغاز کرده است، امیدوارم مذاکرات به خوبی انجام شود و بتوانیم تمامی امکانات را برای تیم ملی در نظر بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال درباره قرارداد با آدیداس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار