معاون گردشگری میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: سی و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا ۲۸ دی ماه تا دوم بهمن ماه سال‌جاری در مادرید اسپانیا برگزار می‌شود و سیستان و بلوچستان نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

معرفی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه فیتور اسپانیا به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مجتبی میرحسینی معاون گردشگری میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: فیتور به نوعی نقطه مرجع توریسم دنیا برای متخصصین حرفه گردشگری به شمار می‌آید و فضای تجاری مناسب برای حضور و ملاقات آژانس‌های گردشگری، هتل‌ها، مشاورین و کارشناسان توسعه گردشگری و سایر متخصصین حرفه گردشگری و توریسم جهانی است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه هزینه‌هایی که در حوزه گردشگری می‌شود به نوعی سرمایه‌گذاری است، افزود: توجه به این حوزه می‌تواند کمک فراوانی به اشتغالزایی و درآمدزایی و رشد اقتصادی داشته باشد.

میرحسینی تاکید کرد: نمایشگاه فیتور فرصتی است تا بتوانیم محصولات گردشگری استان را به دنیا معرفی کنیم.

مجتبی میرحسینی معاون گردشگری استان در پایان اعلام کرد: ملاقات و فرصت مذاکره مستقیم با نمایندگان گردشگری جهان، بخش‌های متخصص در حوزه گردشگری، فراهم آوردن فرصت‌های جدید در صنعت توریسم سیستان و بلوچستان، تبلیغ برند‌های گردشگری و معرفی تولیدات صنایع دستی منحصر به فرد استان از جمله اهداف شرکت در این نمایشگاه است.

انتهای پیام/گ

سیستان وبلوچستان در نمایشگاه اسپانیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار