سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها در مورد حضور جاسوس در تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد.

ادعای سرمربی سابق پرسپولیس در مورد جاسوس بازیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید درخشان در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها در مورد حضور جاسوس در تیم فوتبال نفت تهران حرف زده است و برای توجیه بیشتر این قضیه پرسپولیس را مثال زده است.

حمید درخشان معتقد است در دوران حضورش در پرسپولیس، در این تیم هم جاسوس وجود داشته است و این موضوع در فوتبال و در رختکن تیم ها و تمرینات طبیعی است و من در دیگر تیم ها هم که کار می کردم این اتفاق می افتاد و افرادی که درون ضعیفی دارند معمولا این اقدامات را انجام می دهند.

نکته جالب این مصاحبه حمید درخشان این است که از امروز باید به فکر پیدا کردن جاسوس قدیم و جدید باشیم.

جاسوس پرسپولیس در زمان درخشان که بود؟

آیا این روزها هم پرسپولیس مثل قدیم جاسوس دارد؟

واکنش برخی پرسپولیسی های قدیم در قبال این حرف حمید درخشان احتمالا قابل توجه خواهد بود.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره بحث جاسوسی در این تیم بیان کرد:  باور کنید بحث جاسوسی منوچهری، کامدار و آقایی بی اساس است و بی دلیل به آن ها اتهام زده اند. نفت تهران به حدی مشکل داشت که به هیچ وجه به اینگونه مسائل فکر نمی کردیم. نبایست اینگونه درباره آن ها قضاوت کنیم اما در زمان حضورم در پرسپولیس چنین مسائلی وجود داشت و برخی بازیکنان که عادت بدی داشتند اطلاعات درون تیم که مانند اسرار خانواده است به بیرون انتقال می دادند. آن ها فکر می کردند با این اقدام کار بزرگی انجام می دهند و خودشان را عزیزتر می کنند.

او ادامه داد: این کارها خوب و درست نیست. برخی نفرات زیرکانه اخبار تیم را به بیرون اطلاع می دهند اما باید بدانند با این حرکت زیاد در فوتبال دوام نمی آورند و جایگاهی در این رشته ندارند. در واقع جاسوسی تیم رسوایی بازیکن را به همراه دارد.

انتهای پیام/

حضور جاسوس در تیم فوتبال نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار