اپلیکیشن Truecaller با انتشار به روز رسانی جدیدی، تجربه جستجوی بهتر و بهبود تشخیص هرزنامه ها را به کاربران ارائه داد.

Truecaller با تجربه جستجوی بهتر و بهبود تشخیص هرزنامه ها به روز شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Truecaller برنامه‌ای جهت تحت کنترل داشتن کامل بخش شماره‌های گوشی است که امکانات بسیار بیشتری از شماره‌گیر گوشی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این نرم‌افزار امکان مدیریت همه جانبه تمام تماس‌ها را خواهید داشت. قابلیت بلاک کردن تماس‌های ناخواسته نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده است. یکی از قابلیت‌های خوب این برنامه نمایش نام مخاطبان ناشناس است که برای استفاده از این قابلیت باید به اینترنت متصل باشید. همچنین مخاطب نیز باید در برنامه تروکالر ثبت نام کرده باشد.

اما این اپلیکیشن به تازگی برای سیستم عامل اندروید به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است، اپلیکیشن Truecaller با امکان تجربه جستجوی بهتر و بهبود تشخیص هرزنامه‌ها  به روز شده است. این شماره‌گیر محبوب اندروید فقط با یک به‌روزرسانی کوچک، از چندین مورد رفع مشکل کرده است. این اپلیکیشن با 250 میلیون کاربر، علاوه بر این که به کاربران کمک می کند تا هرزنامه ها و تماس های تلفنی را مسدود کنند، به آنها اجازه می دهد موقعیت مکانی خود را با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند.

به گفته توسعه دهندگان، در میان مهم ترین تغییراتی که در به‌روزرسانی جدید وجود دارد، تجربه جستجوی بهتر با تعداد بیشتری از جستجو قابل دسترسی است. همچنین تشخیص بیشتر هرزنامه‌ها با تعداد بیشتری تشخیص نیز در این نسخه گنجانده شده است. در بخش پیامک و MMS نیز بهبودهایی حاصل شده است.

Truecaller برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان در دسترس و دارای پشتیبانی از دو سیم کارت است، البته در صورتی که گوشی شما  این ویژگی را دارا باشد.

انتهای پیام/

Truecaller با امکاناتی بهبود یافته به روز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار