برنامه مدیریت پسماندهای عادی شهرهای استان هرمزگان تدوين شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، آرش رضایی مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: برنامه مدیریت پسماندهای عادی شهرهای هرمزگان تدوين شد.

وی با اشاره به اهمیت نحوه دفع پسماندهای پزشکی و بيمارستانی افزود: اين امر همکاری متقابل شهرداری‌ها و مراکز بهداشت و درمان شهرستان‌ها را می‌طلبد.

مدیرکل امورشهری و شوراهاي استانداری هرمزگان گفت: دستگاه‌های مسئول در اين زمينه بايد همکاری لازم را داشته باشند تا وضعيت دفع پسماندهای عفونی و بيمارستانی در شهرهای هرمزگان همزمان با دفع سایر پسماندهای عادی بهبود یابد.

رضایی افزود: اين طرح به وسیله واحد خدمات شهری دفتر امورشهری و شوراهای استانداری هرمزگان تهیه شده است.

وی گفت: اين طرح با توجه به اعتبار دو میلیون دلاری که  از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و از صندوق توسعه ملی برای مدیریت پسماندهای عادی کشور پیش ‏بینی شده، تهیه شده است.

انتهای پیام/ز

تدوين برنامه مدیریت پسماندهای عادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.