وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز، پروژه های تولید تجهیزات الکترونیکی خودرو و فناوری اطلاعات در استان البرز را افتتاح کرد.

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های فناوری اطلاعات در استان البرز توسط وزیر ارتباطاتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با دعوت استاندار البرز، به منظور تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که وزیر ارتباطات به عنوان وزیر معین این استان در ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی تعیین شده است، به کرج سفر کرد و از نزدیک به بررسی روند اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در این استان پرداخت.

به همین منظور آذری جهرمی پستی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد:

پس از جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز، با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پیام، کارخانه تولید تجهیزات الکترونیکی خودرو با ظرفیت اشتغال برای صد نفر افتتاح شد. همچنین کلنگ آغاز عملیات عمرانی هشت پروژه فناوری اطلاعات در حوزه مراکز داده، ساخت مودم و تجهیزات دسترسی و نیز کارخانه مونتاژ سرور و تجهیزات ذخیره ساز که توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد، در این منطقه به زمین زده شد. مطابق برنامه های ارائه شده حداکثر تا دو سال آینده این پروژه‌ها به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های فناوری اطلاعات در استان البرز 

انتهای پیام/

کلنگ‌زنی پروژه‌های فناوری اطلاعات در البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار