مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور با معرفی نفرات و تیم‌های برتر پایان یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیروس زارع مهذبیه رییس هیات دوومیدانی استان فارس گفت: در بخش تیمی مسابقات دو صحرانوردی بزرگسالان کشور تیم فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های ایلام و لرستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: در بخش انفرادی محمد جواد صیادی از فارس چهارم شد و حسن عابدی دیگر دونده فارس ششم شد.

زارع مهذبیه ادامه داد: صیادی در مسابقات انتخابی تیم ملی دو صحرانوردی که به مسافت ۱۰ کیلومتر برگزار شد علاوه بر کسب سهمیه مسابقات آسیایی ٢٠١٨ چین دست به یک حرکت جوانمردانه زد که در تاریخ دو ومیدانی کشور به ثبت رسید.

وی بیان کرد: صیادی در حالی که فاصله هفت کیلومتری را با پیشتازی پشت سر گذاشته بود با حسین کیهانی دیگر دونده مطرح کشور برخورد کرد، اما صیادی زمانی که حریفش به زمین افتاد از حرکت ایستاد و به کمک او شتافت و همین امر سبب شد از دیگر رقیبانش عقب بیفتد و در مکان چهارم قرار گیرد و جواز حضور در مسابقات آسیایی را بدست آورد.

رییس هیات دوومیدانی استان فارس تصریح کرد: در رده سنی نوجوانان هم علیرضا نوری از فارس پس از ورزشکاران همدانی موفق با کسی عنوان سوم شد.

این رقابت‌ها با حضور ٢٥٠ ورزشکار از سراسر کشور در ٣ رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهر ابریشم استان اصفهان برگزار شد.
انتهای پیام/ر

برگزاری مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.