نخستین جشنواره فرهنگی هنری "تالاب دوخان" در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ پونه نیکوی دبیر جشنواره فرهنگی هنری "تالاب دوخان" گفت: به همت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی، نخستین جشنواره فرهنگی هنری "تالاب دوخان" برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه توسعه آگاهی عمومی ، ترویج فرهنگ حفاظت از تالاب بین المللی انزلی  و تشویق مردم برای  مشارکت در حفظ محیط زیست با بهره گیری از ابزار فرهنگ و هنر از مهمترین اهداف جشنواره است افزود: این جشنواره در بخش های شعر کلاسیک، شعر سپید، ترانه و شعر کودک و نوجوان و با موضوع تالاب بین المللی انزلی برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره فرهنگی هنری "تالاب دوخان" با بیان اینکه شرکت کنندگان می توانند در بخش رقابتی حداکثر ۳ اثر ارسال کنند اعلام کرد: حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامی بوده و عدم شرکت به منزله انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد.

پونه نیکوی با اشاره به اینکه برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ حفاظت از تالاب بین المللی انزلی همچنین در کنار این جشنواره، بخش های جانبی با موضوع تالاب را دریابید هم برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: در پایان جشنواره مجموعه جملات برتر در  قالب یک اثر نفیس در اختیار نهادهای بین المللی مربوطه قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه علاقمندان و دوست داران محیط زیست برای شرکت در نخستین جشنواره فرهنگی هنری "تالاب دوخان" منطقه آزاد انزلی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال تلگرامی جشنواره@Talabdoukhan مراجعه کنند افزود: دهم بهمن ماه آخرین مهلت ارسال آثار است و ارسال آثار از طریق آی دی به نشانی @Doukhanadmin امکان پذیر است.

پونه نیکوی تصریح کرد: نخستین جشنواره فرهنگی هنری "تالاب دوخان" اسفند ماه در  منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

منطقه آزاد انزلی میزبان جشنواره فرهنگی هنری "تالاب دوخان"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.