مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ایرانشهر یک محموله بزرگ غیرمجاز پرنده از گونه «هوبره» را کشف و ضبط کرد.

کشف محموله بزرگ غیر مجاز پرنده «هوبره» درایرانشهرنیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استاندر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ایرانشهر یک محموله بزرگ غیرمجاز پرنده از نوع «هوبره» را کشف و ضبط کرد.

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ایرانشهر در گشت و کنترل‌های خود در مناطق تحت حفاظت و همچنین با توجه به اخبار ماخوذه از همیاران و دوست داران محیط زیست موفق شد، طی یک ماموریت ضربتی، یک محموله بزرگ پرنده حاوی ۲۴ قطعه «هوبره» را شناسایی و کشف و ضبط کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: محموله کشف شده در حوزه شهرستان ایرانشهر در منطقه «چاه شور» از توابع شهرستان «دلگان» توسط یک دستگاه خودروی وانت حمل می‌شد که خوشبختانه شناسایی و کشف و ضبط شد.

پورملائی خاطر نشان کرد: در این خصوص ۲ نفر متخلف دستگیر که همراه با سایر مستندات به مقامات قضایی شهرستان ایرانشهر تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ع

کشف ۲۴ قطعه «هوبره»   درایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.