کلیپ وزارت دفاع روسیه از بمب‌افکن‌های سنگین این کشور را مشاهده می‌کنید که در عملیات علیه تروریست ها مشارکت داشتند.

بمب افکن های روسی که در جنگ علیه داعش مشارکت داشتند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزارت دفاع کشور روسیه در کلیپ ویدیویی که به تازگی منتشر کرده است، بمب افکن های سنگین این کشور را به نمایش گذاشته است که در عملیات نظامی علیه تروریست های داعش مشارکت داشتند.

بمب افکن استراتژیک روسی توپولف تو 22 ام یکی از این هواپیماهاست. این پرنده که مجهز به موتور توربوفن کوزنتسف NK-25 است، ظرفیت بارگیری تا 24000 کیلوگرم را در اختیار دارد. بیش از 570 فروند هواپیما از انواع مدل های این بمب افکن تولید شده است که تو-22 ام 3 آخرین مدل آن است. حدود 90 فروند از آنها نیز در خدمت نیروی هوایی روسیه در وضعیت فعال قرار دارد.

توپولف تو 95 یکی دیگر از بمب‌های استراتژیک دوربردی است که توسط روسیه در این عملیات ها مورد استفاده قرار گرفته است. این بمب افکن در سال 1956 مجوز ورود به سرویس را دریافت کرده و هنوز هم از آن در شمار یکی از مهم ترین عناصر قدرت هوایی دور برد روسیه یاد می شود. توپولف تو-95 توانایی حمل 15000 کیلوگرم بار را داشته و می تواند 12500 کیلومتر بدون سوخت گیری مجدد پرواز کند. بیش از 500 فروند از این بمب افکن ساخته شده است و انتظار می رود که حداقل تا سال 2040 همچنان با موفقیت خدمت رسانی کند.

توپولف 160، بمب افکن استراتژیک مافوق صوت ساخت روسیه، یکی دیگر از این هواپیما هاست. این بمب‌افکن بزرگ‌ترین هواپیمای مافوق صوت مجهز به بال متغیر تولید شده در سراسر جهان به شمار می رود که بردی بیش از چهارده هزار کیلومتر دارد.

در ادامه کلیپ ویدیویی تهیه شده توسط وزارت دفاع روسیه را مشاهده می کنید:

انتهای پیام/

بمب افکن های روسی در نبرد با تروریست‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۳ دی ۱۳۹۶
مرگ بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۳ دی ۱۳۹۶
روسیه 70 سال پیش این هواپیما ها رو درست کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۰۳ دی ۱۳۹۶
10 تا بخریم واسه کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۲ دی ۱۳۹۶
مرگ بر داعش
آخرین اخبار