مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کردستان تعداد کل موسسات و تشکلهای قرآنی استان را ۴۳۷ موسسه و تشکل دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه‌ساز برنامه‌هایی پویا مطابق با نیازهای جامعه به ویژه جوانان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ژاله حیدری‌مقدم، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کردستان گفت: اتحادیه مؤسسات قرآنی  با هدف ترویج فرهنگ قران کریم و تقویت بعد معنوی جامعه فعالیت دارد.

وی با اشاره به تعداد خانه‌های قرانی شهری در استان کردستان افزود: هم‌اکنون ۹۸ خانه قرآن شهری آقایان و ۲۰۱ خانه قرآن شهری بانوان در سطح شهرهای استان کردستان فعال و مشغول ارائه خدمات قرآنی به شهروندان هستند.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان کردستان بیان کرد: همچنین ۴۵ خانه قرآن روستایی خواهران و ۶۳ خانه قرآن روستایی برادران در سطح روستاهای استان کردستان فعالیت دارند.

وی به تعداد کل مؤسسات دارای مجوزدار استان کردستان پرداخت و عنوان کرد: ۳۰ موسسه استان در حال حاضر دارای پروانه هستند و علاوه بر این نیز تعداد زیادی از خانه‌های قرآن شهری و روستایی در حال ثبت هستند.

حیدری‌مقدم تعداد کل موسسات و تشکلهای قرآنی استان را ۴۳۷ موسسه و تشکل برشمرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه‌ساز برنامه‌هایی پویا مطابق با نیازهای جامعه به ویژه جوانان است.

وی عنوان کرد: استفاده از خرد جمعی، بهره بردن از ظرفیت‌های مردمی و توان ادارات، بکارگیری تکنولوژی روز و توانمندی‌های موثر فضای مجازی، در کنار همدلی و هماهنگی همراه با اخلاص و یاری جستن از خداوند منان در بستر اخلاق حسنه قرآنی، می‌تواند زمینه‌ساز برنامه‌هایی پویا و خلاق مطابق با نیازهای روز جامعه و علی‌الخصوص جوانان و خانواده‌ها در فعالیت‌های قرآنی کشور باشد.

انتهای پیام/م

۳۰ موسسه قرآنی در استان کردستان دارای پروانه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.