رئیس هیات کاراته سیستان و بلوچستان گفت: کاراته کاران این استان در رقابت‌های بین‌المللی جام ایران زمین موفق به کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

درخشش رنگارنگ کاراته کاران سیستان و بلوچستان در رقابت‌های بین المللیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حمیدرضا سراوانی رئیس هیات کاراته سیستان و بلوچستان گفت: این دوره از رقابت‌های بین المللی از ۳۰ آذرماه به مدت ۲ روز در تهران برگزار شد.


وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها ۱۰ کاراته کای سیستان و بلوچستان در بخش مردان و بانوان شرکت داشتند که ساغر عرب موفق به کسب مدال برنز، سارینا نوری مدال نقره، نجم ارمیون مدال طلا، سپهرعربی مدال طلا، اشکان گنجعلی مدال طلا و ابوالفضل رحیمی مدال برنز شدند.


وی با بیان اینکه کاراته کاران سیستان و بلوچستان همواره موفقیت‌های مختلفی در سطح ملی از آن خود کرده اند، افزود: این استان هم اینک جزو ۱۰ استان برتر کشور در کاراته شناخته شده است.


رئیس هیات کاراته سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک سه هزار کاراته کار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در این استان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/گ

درخشش کارته کاران سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار