تکمیل عملیات ساخت 30 مجتمع آبرسانی روستایی هرمزگان نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: برای تکمیل 30 مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی به 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این مجتمع ها مشکل کمبود یا نبود آشامیدنی بیش از 620 روستا با بیش از 300 هزار نفر رفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: برای اجرای این مجتمع‌ها تاکنون حدود 200 میلیارد تومان اعتبار تأمین و هزینه شده است.

مهندس حمزه پور با اشاره به اینکه تنها راه تسریع در تکمیل مجتمع‌های روستایی تأمین اعتبار از محل اعتبارات ردیف ملی و صندوق توسعه ملی است گفت: امیدواریم با همراهی نمایندگان و استاندار هرمزگان با تصویب و تامین اعتبارات موردنیاز را شاهد تکمیل و بهره برداری هر چه زودتر این مجتمع ها باشیم.

وی افزود: تاکنون با راه‌اندازی 18 سایت آبشیرین کن با تولید سالیانه 11 میلیون مترمکعب آب شیرین در سال آب بیش از 150 روستا تأمین شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: بیش از 10 سایت آبشیرین کن نیز برای تأمین آب آشامیدنی بیش از 130 روستا در دست اقدام است که برای بهره‌برداری و تکمیل آن‌ها حدود 200 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری و تأمین اعتبارشده است.

انتهای پیام/ز

تکمیل ساخت 30 مجتمع آبرسانی روستایی نیازمند 500 میلیارد تومان اعتبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.