شهردار بوئین و میاندشت گفت:مردم از شهردار وابستگی به جناح‌های سیاسی خاص را نمی‌خواهند، بلکه مردم یک شهر به‌ دنبال کسی هستند که بتواند عمران و آبادانی را برای‌شان به ارمغان بیاورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالرضا سپیانی  در رابطه با این‌که وظیفه شهرداری چیست، اظهار داشت: شهرداری، سازمانی محلی است که بر طبق اصل عدم تمرکز اداری و به‌ منظور اداره امور محلی از قبیل عمران و آبادی، بهداشت شهر و رفاه ساکنان آن، تأسیس می‌شود.

وی افزود: مردم از شهردار وابستگی به جناح‌های سیاسی خاص را نمی‌خواهند، بلکه مردم یک شهر به‌ دنبال کسی هستند که بتواند عمران و آبادانی را برای‌شان به ارمغان بیاورد.

شهردار بوئین و میاندشت تصریح کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار امام علی(ع) و دسترسی به محله ششجوان و شهر افوس به میزان یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از  تصادفات و حوادث جاده‌ای جلوگیری می‌کند.

وی در پایان گفت: پروژه مذکور از خواسته‌های چندین ساله مردم است که بدون کوچکترین اقدامی مسکوت باقی مانده بود، این پروژه با همت مدیریت شهری و پشتیبانی شورای شهر عملیاتی شد، ما خدمتگزار مردم هستیم و به این افتخار می‌کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

مطالبه مردم از شهردار وابستگی‌های سیاسی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.