سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: باید هر سه بازی را ببریم و البته چشم امید به باختن و تساوی مس سونگون داریم و اگر خودمان شایسته باشیم، باید برابر این تیم به برد برسیم تا شانسی برای قهرمانی داشته باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین شمس  پس از برد تیمش برابر پارسیان قدس اظهار کرد: شروع بازی خیلی سخت بود و یک صفر عقب افتادیم.

وی افزود: گلر حریف  امروز روز خوبی داشت و چند موقعیت خوب را دفع کرد اما بعد از زدن گل اول، بازیکنان ما خوب بازی کردند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: پس از به‌ تساوی کشاندن بازی، با تغییر استراتژی از سیستم چهار به صفر به موقعیت سه‌به‌یک رفتیم و مسعود دانشور را آوردیم که توانست سه پاس گل را بدهد.

وی با ابراز رضایت از برد تیمش در این دیدار متذکر شد: در نیمه دوم از گل مراقبت کردیم و تعداد آن را افزایش دادیم، امروز در مجموع یکی از روزهای خوب گیتی‌پسند بود.

شمس درباره داوری این مسابقه نیز تصریح کرد: از داوری رضایت داشتیم، برعکس هفته گذشته که داوری افتضاح بود.

وی در خصوص اعتراض سرمربی پارسیان و صحبت وی با بازیکنان تیمش پس از اخراج، یادآور شد: از قانون اطلاع ندارم و اگر این‌گونه باشد، باید نماینده فدراسیون مداخله می‌کرد، خوراکچی از مربیان خوب است که از پشت می‌توانسته اطلاعات را بدهد، هر چند که دوری وی از نیمکت به نفع ما شد و توانستیم بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص شرایط سه هفته پایانی لیگ گفت: باید هر سه بازی را ببریم و البته چشم امید به باختن و تساوی مس سونگون داریم و اگر خودمان شایسته باشیم، باید برابر این تیم به برد برسیم تا شانسی برای قهرمانی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.