سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفـت:ما مقابل تیمی به تساوی رسیدیم که سرمربی آن جام‌های بسیار زیادی کسب کرده است، از این تساوی راضی هستیم و تلاش زیادی انجام می‌دهیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا عنایتی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری، اظهار داشت: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد این بازی شرایط خاصی داشت، با وجود اتفاقاتی که افتاد یک امتیاز ارزشمند گرفتیم.

وی افزود: ما مقابل تیمی به تساوی رسیدیم که سرمربی آن جام‌های بسیار زیادی کسب کرده است، از این تساوی راضی هستیم و تلاش زیادی انجام می‌دهیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان در مورد اینکه اسم این تیم چیست و چرا بازیکنانش اینقدر زمین می‌افتادند، تصریح کرد: اسم ما مشکی‌پوشان است در مورد نتیجه بازی هم باید بگویم هدف ما کسب یک امتیاز نبود اما یک امتیاز بهتر از شکست است، ذوب‌آهن موقعیت‌هایی داشت و آن‌ها تیم قابل احترامی بودند، من از یک امتیاز راضی هستم ولی برای یک امتیاز اصفهان نیامدیم.

وی در پایان تأکید کرد: بازیکنان ما زیاد زمین نمی‌خوردند، در یکی، دو صحنه داور می‌توانست به حریف کارت بدهد اما این اتفاق نیفتاد، در یک صحنه با آرنج به صورت بازیکن ما زدند و در دقایق پایانی هم بازیکن ما مصدوم شد و یاری برای تعویض نداشتیم، در کل اعتقاد دارم فیرپلی را رعایت کردیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.