مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از نوسازی وانت‌بارهای فرسوده شهر با اعطای وام هشت درصد خبر داد.

نوسازی وانت‌بارهای فرسوده ی قم با وام هشت درصدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛عزتی،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از اجرای پروژه نوسازی وانت‌بارهای فرسوده سطح شهر قم در راستای کاهش آلودگی‌های ناشی از فعالیت این ناوگان و افزایش کیفیت خدمات خبر داد و گفت: وام هشت درصد از سوی ستاد سوخت کشور برای این کار در نظر گرفته شده و کلیه افرادی که وانت‌بار داشته و قصد نوسازی دارند باید در سایت ثبت نام کنند.

وی آدرس وب سایت در نظر گرفته شده برای نوسازی وانت‌بارها را taxiholding.ir اعلام کرد و افزود: تاکنون حدود ۳۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که برخی در مرحله دریافت وام و برخی نیز در مرحله دریافت خودرو هستند.

عزتی با بیان اینکه وانت‌هایی در شهر قم فعال هستند که عمر بیش از ۳۰ سال دارند، تصریح کرد: در روز جشن حمل و نقل چند دستگاه که نوسازی شده در معرض دید شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به ضرورت ثبت نام خودروهای بار دیزلی برای دریافت پروانه و مجوز فعالیت، گفت: در صورتی که ثبت نام نشوند سهمیه سوخت آنها قطع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم بیان کرد: دارندگان خودروهای بار دیزلی برای ثبت‌نام می‌توانند به وبسایت utcms.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

نوسازی وانت بارهای فرسوده در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.