معاون بازرگانی سازمان صنعت و معدن وتجارت لرستان بر ضرورت تکمیل بازارچه فرش لرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  بهزاد منصوری معاون بازرگانی سازمان صنعت و معدن وتجارت لرستان امروز در جلسه اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس با فعالان صنعت فرش دستباف لرستان بیان کرد: مجموع حلقه‌های مفقوده در صنعت فرش مورد بررسی قرار گرفته و راهکار‌های تعیین شده به عنوان دستور کار اجرایی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ایجاد بازارچه در شهرستان خرم‌آباد در دستور کار قرار گرفته، اما کماکان بواسطه نبود منابع لازم متوقف شده و یکی از خواسته‌های تولیدکنندگان تکمیل این زیرساخت بسیار مهم است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: دنبال تجمیع فعالیت‌ها در یک نقطه خاص در این بازارچه متمرکز می‌شوند و در این مجموعه تمامی زیرساخت‌های لازم دیده شده‌اند.

وی تصریح کرد:به دنبال توسعه و تحریک تقاضای بازار هستیم و انتظار این است که از محل کمک‌های فنی و اعتباری برای پرداخت تسهیلات به خریداران فراهم شود تا بتوان توان مالی این صنعت را در استان ارتقا داد.

منصوری عنوان کرد: معتقدیم باید ارزش افزوده تولید فرش را به داخل استان برگرداند که تحقق این موضوع مستلزم برداشتن گام‌های اساسی است.

وی خاطرنشان کرد:اعتبار مورد نیاز را برای تهیه نقش فرش لری دریافت شده و ۳۰ درصد عملیاتی شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت:متاسفانه سازمان تامین اجتماعی به صورت یکجانبه نسبت به حذف بیمه تولیدکنندگان اقدام می‌کند و با وجود برگزاری جلسات مختلف هنوز نتایج مطلوب حاصل نشده است.

انتهای پیام/م

تکمیل بازارچه فرش لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.