امام جمعه موقت سمنان گفت: پیروزی بر داعش موفقیت بزرگ برای جبهه مقاومت با همکاری جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته اول دی ماه 96 در سمنان گفت: پیروزی بر داعش و پایان فتنه ضد اسلامی شش ساله در سوریه و سه ساله در عراق، موفقیت بزرگ برای جبهه مقاومت با همکاری جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با تشریح چگونگی نابودی داعش در کشورهای همسایه غربی ایران گفت: حضور و همکاری و مشاوره نظامی ایران در منطقه و همیاری همه گروه های جبهه مقاومت در عراق و سوریه بساط این تروریست های خون آشام وحشی را برچید.

مهدوی نژاد تاکید کرد : تسلط داعش بر سوریه و عراق و هم مرز شدن آنان با ایران یک تهدید بزرگ امنیتی برای کشور بود که با تدابیر عالمانه رهبری و مرجعیت شیعه در عراق این توطئه استکبار نیز در منطقه سرکوب شد.

وی در آستانه روز نهم دی ماه؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تصریح کرد : استکبار جهانی از فتنه بعد از انتخابات سال 88 خوشحال و در حال زمینه چینی برای اقدام براندازی بود که مردم بصیر و اگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با خلق حماسه نهم دی پاسخ محکی به فتنه گران و حامیان خارجی آنان دادند.

حجت الاسلام مهدوی نژاد در آستانه هفته نهضت سواد آموزی با اشاره به میزان باسوادی در استان سمنان گفت: برپایی نمایشگاه کتاب و استقبال مطلوب مردم نشانه علاقه و رویکرد مطلوب فرهنگی در خصوص گرایش به دانش در این استان است.

وی با قدردانی از کمک های مردم نوع دوست استان و کشور به مردم زلزله زده کرمانشاه اضافه کرد: مردم شریف ایران اسلامی ثابت کردند که هر کجا مشکلی برای هم وطنان پیش بیاید با همه وجود برای رفع آن آماده هستند.

امام جمعه موقت سمنان رحلت عالم فرهیخته آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت و اظهار امیدواری کرد: از ثمرات دینی زندگی با برکت ایشان در ارتقاء علوم اسلامی بهره گیری مناسبی شود.

وی همچنین با تاکید بر پرداخت زکات بخصوص برای کشاورزان استان تصریح کرد: ترویج و توسعه سنت پرداخت زکات زمینه نزول رحمت الهی را فراهم می کند.

حجت الاسلام مهدوی نژاد با تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع) تاکید کرد: یکی از ویژگی های بارز سیره آن حضرت آینده نگری ایشان و آماده کردن جامعه برای دوران غیبت امام عصر (عج) بود.

انتهای پیام / ه

 

جزئیات خطبه های نماز جمعه هفته اول دی ماه 96 سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.