معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت:ائمه جمعه وابسته به هیچ جناح و حزب خاصی نیستند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در این مراسم حجت الاسلام مجتبی بیرانوند به عنوان امام جمعه بیرانشهر معرفی جواز زحمات حجت الاسلام محمد نظری امام جمعه سابق بیرانشهر که مدت سه سال امام جمعه این شهر بود تقدیر شد.

امروز شورای اداری بیرانشهر با حضور معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی که در بخشداری بیرانوند برگزار شد.

حجت الاسلام سیداحمد تقوی در این جلسه ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در استقبال از امام جمعه جدید بیرانشهر، گفت:یکی از خصوصیات انسان‌های مومن و شایسته این است که وقتی به قدرت می‌سند نماز اقامه می‌کنند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه در فرهنگ اسلامی از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، افزود:نماز جمعه یک نماز استثنایی و وحدت بخش است و کسی که در زمان غیبت امامت جمعه را دارد باید به اذن، ولی فقیه باشد.

معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بابیان اینکه امام جمعه باید منادی وحدت و و اتحاد مردم باشد، تاکید کرد:امام جمعه متعلق به همه طوایف و ایل‌ها بوده و به هیچ جناح و حزب خاصی نیست.

وی در ادامه افزود:بخش بیرانوند مردم بسیار ارزشمند و غیوری دارد که امتحان خودشان را در هشت سال دفاع مقدس پس داده‌اند و از جهت فرهنگی و مذهبی در جایگاه والایی قرار دارند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام مجتبی بیرانوند به عنوان امام جمعه جدید بیرانشهر معرفی از زحمات سه ساله حجت الاسلام محمد نظری امام جمعه سابق قدر دانی شد.

انتهای پیام/م

ائمه جمعه وابسته به هیچ جناح و حزبی نیستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.