یکی از کارشناسان سیاسی گفت: در جنگ نرم دشمن به دنبال تصاحب باورهای مردم است بنابراین با نفوز در فرهنگ و اعتقادات می خواهد مردم را لا ابالی و بی دین بار بیاورد.

دشمن در جنگ نرم به دنبال تصاحب باورهای مردم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمشید قاسمی در جمع خواهران حوزه علمیه بهار با اشاره به جنگ نرم دشمن و ابزارهای آن اظهار داشت: دشمنان ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با حربه‌های گوناگون برای از بین بردن باورها و اعتقادات مردم اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران از آزمون‌های مهم از جمله تهدیدات عبور کرده است، گفت: در جنگ نرم دشمن به دنبال تصاحب باورهای مردم است بنابراین با نفوز در فرهنگ و اعتقادات می خواهد مردم را لا ابالی و بی دین بار بیاورد.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: دشمن می خواهد سبک زندگی غربی را القا کند و شبکه های اجتماعی به نوعی در تخریب فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی تاثیرگذار باشد اما فرمایشات امام خامنه ای(مد ظله العالی) نقشه‌های آنها را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه ما الگو داریم و الگوی ما اهل بیت(ع) هستند، تصریح کرد: تفکر و فرهنگ عاشورا در جامعه ما تبلور پیدا کرده و ملت ولایی حافظ ارزش های دینی و انقلابی هستند.

قاسمی با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای باورها و اعتقادات جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است، ابراز داشت: اگر الگوی ما اهل‌بیت(ع) باشد شبکه های ماهواره ای نمی تواند باورها و اعتقادات مردم را تغییر دهد.

وی عنوان کرد: دشمنان هر روز از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای به فرهنگ ملت‌ها ضربه می‌زنند و اگر ملت‌ها هوشیار نباشند و بصیرت‌افزایی نشود و آگاهی‌بخشی نکنیم جوانان ما بی‌هویت بار می‌آیند.

انتهای پیام/خ

تصاحب باورهای مردم در جنگ نرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.