با وجود جنجال ایجاد شده پس از دیدار دو تیم لیگ برتری شهر منچستر کمیته انضباطی فوتبال انگلیس هیچ یک از اعضای این دو تیم را مجازات نکرد.

منچستری‌ها از مجازات کمیته انضباطی گریختندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد با بررسی اتفاقات رخ داده در تونل ورزشگاه اولترافورد ،پس از دیدار تیم های منچستریونایتد و منچسترسیتی، هیچ یک از بازیکنان و اعضای کادر فنی‌ دو تیم مجازات نکرده است.

پس از دربی 12 روز  پیش شهر منچستر که با پیروزی 2 بر یک منچسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد به پایان رسید، اعضای تیم منچستر سیتی در رختکن با پخش موزیک و سر و صدای بلند این پیروزی را جشن گرفته بودند که این اعتراض و عصبانیت مورینیو را در پی داشت، اما اعضای تیم رقیب با پرت کردن یک پاکت شیر به سمت او به سرمربی منچستریونایتد واکنش نشان دادند که پاکت شیر به یکی از اعضای کادر فتی یونایتد برخورد کرد.


به دنبال این ماجرا، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس از دو باشگاه خواست که توضیحات‌شان را درباره حواشی این بازی ارائه کنند. اما این کمیته پس از بررسی گزارش دو باشگاه و شاهدان مستقل، این درگیری را در حدی ندانست که دو باشگاه را مجازات کند.

انتهای پیام/


کمیته انظباطی منچستری ها را جریمه نکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار