در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر انگلستان، تیم های آرسنال و لیورپول امشب به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در شروع هفته نوزدهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر انگلیس ملقب به «جزیره» از ساعت 23:15 امشب(جمعه) 2تیم رده چهارم و پنجمی لیورپول و آرسنال در ورزشگاه امارات به مصاف یکدیگر می روند. هر 2 تیم عملکرد مشابهی تا به اینجای لیگ داشته اند. به طوری که لیورپول با 34 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ قرار دارد و آرسنال نیز با یک امتیاز کمتر نسبت به شاگردان کلوپ  نزدیک ترین تیم در تعقیب آنهاست.

 لیورپول در 6 تقابل اخیرش در لیگ برتر، 3 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده که همین مسئله نشان می دهد آنها روند خوبی را نسبت به شروع فصل پشت سر گذاشته اند. کلوپ به خوبی واقف است که اگر تیمش می خواهد همچنان در جمع چهار تیم برتر لیگ حضور داشته باشد، باید حریف مستقیم خود یعنی آرسنال را شکست دهد.اگر در بازی امشب لک لک ها پیروز شوند نه تنها می توانند اختلاف امتیازی شان را با تیم آرسنال بیشتر کنند بلکه حتی این احتمال وجود دارد تا در صورت نتیجه نگرفتن چلسی در بازی فردا شب مقابل اورتون در گودیسون پارک، به یک امتیازی شاگردان کونته برسند و به نوعی زنگ خطر را برای این تیم به صدا در بیاورند. باگدان،ناتالی کلاین،دانیل استوریج و آلبرت مورنو به دلیل آسیب دیدگی در این دیدار حساس نمی توانند برای قرمزها به میدان بروند و وضعیت جوئل ماتیپ نیز هنوز مشخص نیست.

پیش بازی آرسنال-لیورپول/نبرد خشم و نفرت در امارات

 از آن طرف آرسنال نیز از ابتدای لیگ، فصل پرفراز و نشیبی را سپری کرده و در یک مقطع نتایج بسیار ضعیف و در یک مقطع نتایجی درخشان کسب کرده است. در 6 بازی اخیرشان شاگردان ونگر 3 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست را کسب کردند. ونگر به خوبی  می داند که برای حضور در جمع چهار تیم برتر انگلستان، به امتیازات دیدارهای رو در رو از رقبای مستقیم خود برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا نیاز مبرم دارد. کازورلا، رمزی و ژیرو به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب هستند.ضمن اینکه شرایط موستافی هنوز برای این دیدار مشخص نیست.

پیش بازی آرسنال-لیورپول/نبرد خشم و نفرت در امارات

بیشتربدانیم:

*آرسنال در 13 مسابقه در 14 مسابقه اخیر خانگی خود پیروز شده است.

*لیورپول در 4 مسابقه اخیر خارج از خانه خود حداقل سه گل به ثمر رسانده است.

*لیورپول حداقل سه گل در 4 دیدار اخیر خود مقابل آرسنال به ثمر رسانده است.

*آرسنال در 6 دیدار از هشت دیدار اخیر خانگی خود کلین شیت کرده است.

*لیورپول در 4 دیدار اخیر خارج از خانه خود پیروز شده است.

انتهای پیام/

تقابل شاگردان ونگر با تیم لیورپول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار