نائب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: باید اقدامات لازم برای بهبود وضعیت بازار محصولات کشاورزی انجام شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی بختیاری  نائب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بین مدیران باید هماهنگی وجود داشته باشد تا بتوان در این حوزه به توسعه دست یافت.

وی با اشاره به اینکه لرستان در بین استان‌های غیرساحلی رتبه اول را در پرورش ماهی دارد ادامه داد: تولید و پرورش ماهی در لرستان از استان‌های ساحلی نیز بیشتر است که اتفاق خوبی به شمار می‌رود.

نائب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متاسفانه در لرستان سرانه مصرف گوشت قرمز بالا است و می‌تواند سلامت مردم را به خطر بی‌اندازد و باید برای رفع این مشکل چاره‌ای اندیشیده شود.

بختیاری گفت: هر کجا مصرف مازاد بر تولید باشد مشکلاتی ایجاد می‌شود و سازمان‌های مرتبط باید اقداماتی را در راستای تنظیم بازار انجام دهند.

وی یادآور شد: با وجود تسهیلات با سود بالایی که امروز وجود دارد سود چندانی در تولید برخی کالا‌ها وجود ندارد لذا باید تولید کالا‌های کشاورزی تنظیم شود و در این راستا نیز سرعت عمل وجود داشته باشد.

این مسئول تصریح کرد: باید تلاش شود که دولت و مسئولین دولتی با برنامه‌های ایجاد شده از طریق وزارتخانه حمایت وجود داشته باشد.

انتهای پیام/م

اقدامات لازم برای بهبود وضعیت بازار محصولات کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.