پلیس راه مازندران اعلام کرد: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون‌ها وکامیونت‌ها نخستین روز زمستان درجاده هراز و سوادکوه ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: رفت و آمد همه تریلر‌ها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز جمعه یکم دی از جاده هراز ممنوع شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده سوادکوه افزود: آمد وشد همه تریلی‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه اول دی ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت:آمد وشد همه وسائل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ امروز با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

وی گفت: آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه اول دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکزکنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار