سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی سختی داریم و مشکی‌پوشان فوتبال درگیرانه بازی می‌کند اما ما روحیه شادابی داریم و با بازیکن‌های جدیدی که گرفتیم امیدوارم نیم‌فصل دوم را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مشکی‌پوشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب یلدا را به همه مردم تبریک می‌گویم، بازی سختی داریم و مشکی‌پوشان فوتبال درگیرانه بازی می‌کند اما ما روحیه شادابی داریم و با بازیکن‌های جدیدی که گرفتیم امیدوارم نیم‌فصل دوم را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: به عنایتی تبریک می‌گویم چون خوش اخلاق‌ترین مربی است که من تا به حال دیده‌ام و در دوران فوتبالی خود نیز همین گونه بود؛ یک خاطره بد مقابل مشکی‌پوشان داریم چون قاسم حدادی‌فر را از دست دادیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در خصوص جذب عیسی آل‌کثیر گفت: یک لیست به مدیرعامل باشگاه دادیم و آذری هر کدام را بتواند جذب می‌کند و امیدوار هستیم بتوانیم به نقاط ضعف تیم رسیدگی کنیم، در دو پست دیگر به تقویت نیاز داریم.

وی در خصوص آینده میلاد فخر‌الدینی در ذوب‌آهن بیان داشت: فخر‌الدینی دو تجربه کاری با من دارد هم در تراکتور و هم در استقلال شاگرد من بوده است و این بازیکن به افکار تاکتیکی تیم می‌خورد؛ امیدواریم در نیم‌فصل دوم با جذب بازیکنان مشکل تیم را حل کنیم.

قلعه‌نویی در خصوص آینده ربیع عطایا و علی حمام نیز مطرح کرد: ما به همه بازیکنان اعتقاد داریم و عطایا اگر یک سری از ایراد‌هایش را بر طرف کند می‌تواند در اروپا بازی کند.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری پیش از دیدار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.