مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از واگذاری بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذر افشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در نشست با مسئولان کمیته امداد شهرستان فسا، با بیان اینکه تامین سرپناه و همچنین توانمند سازی مددجویان این کمیته از اهم برنامه‌ها و اهداف این نهاد حمایتی است، گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی که با کمک خیران و نیک اندیشان در این استان ساخته و یا خریداری شده به مددجویان زیر پوشش این نهاد واگذار شده است.

وی افزود: همچنین امسال از ۴۶۰ دستگاه خودرو وانت نیسان که سهمیه کمیته امداد فارس است و با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش این کمیته در نظر گرفته شده، تا کنون ۴۰۰ دستگاه آن تحویل مددجویان شده و مابقی آن تا پایان سال ۹۶ به مددجویان متقاضی تحویل داده خواهد شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان فسا هم در این نشست گفت: تا پایان امسال ۲۵ واحد مسکونی که با کمک خیران و کمیته امداد این شهرستان ساخته شده به مددجویان متقاضی واگذار می‌شود.

محمد بهزادی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد در نوبت استفاده از تسهیلات ساخت مسکن قرار دارند، اظهار داشت: این کمیته ساخت مسکن برای مددجویان را به عنوان یکی از اهداف مهم خود دنبال می‌کند.

وی، با بیان این که سهمیه اعتبارات امسال کمیته امداد این شهرستان در حوزه اشتغال در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال است، گفت: از این میزان تا کنون ۶۰ میلیارد ریال آن جذب شده و امیدواریم با همکاری بانک‌های عامل این اعتبارات تا پایان سال ۹۶ جذب شود.

بهزادی افزود: هم اکنون ۲۰۰ نفر از مددجویان این کمیته در نوبت استفاده از تسهیلات اشتغال قرار دارند.

هم اینک ۳۵۰ هزار نفر در قالب ۱۴۰ هزار خانوار در استان فارس از خدمات کمیته امداد این استان برخوردارند.

شهرستان فسادر فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

واگذاری ۲۵  واحد مسکونی به مددجویان در شهرستان فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار