نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق گفت: حشد الشعبی در هیچ عملیاتی حضور نیافت مگر آنکه با پیروزی آن را به پایان رساند.

حشدالشعبی توانست در ردیف ارتش و نیروهای امنیتی عراق قرار گیرد و از این کشور دفاع کندبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابو مهدی المهندس نائب رئیس بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی) طی مراسمی در حضور برخی از مجاهدان و فعالان رسانه گفت: فتوای جهاد کفایی آیت‌ الله سیستانی موجب تغییر معادلات منطقه شد و شکست ملت عراق در برابر داعش را به پیروزی تبدیل کرد.

وی از آیت الله العظمی سیستانی، مردم عراق، مجاهدان، شهدا، مجروحان و خانواده‎های آنان برای مشارکت در نبرد با تروریسم و پیروزی بر داعش تشکر کرد و افزود: پیروزی بسیج مردمی بر داعش نشان داد که بسیج یک نهاد منظم است.

نائب رییس بسیج مردمی خاطرنشان کرد: متعهد می‎شویم که توصیه‎ها و فرمایشات آیت‌الله العظمی سیستانی را حرف به حرف عملی کنیم.

وی ادامه داد: بسیج مردمی توانست در ردیف ارتش و نیروهای امنیتی عراق قرار گیرد و به دفاع از این کشور بپردازد. این نهاد در هیچ عملیاتی حضور نیافت مگر آنکه با پیروزی آن را به پایان رساند.

ابومهدی المهندس افزود: درپی قانونی کردن بسیج مردمی و تقویت این نهاد هستیم.

گفتنی است که بسیج مردمی 3سال گذشته پس از فتوای جهاد کفایی آیت الله العظمی سیستانی تشکیل شد و موجب پاکسازی این کشور از وجود تروریسم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار