معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان از هشت رشته عمومی و 2 رشته بومی محلی در المپیاد ورزش همگانی همدان خبر داد.

هشت رشته عمومی و 2 رشته  بومی محلی در المپیاد ورزش همگانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی ضمیری کامل معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان بیان  کرد: المپیاد ورزش های همگانی همزمان با سراسر کشور بهمن ماه سال جاری در همدان برگزار شده  و هشت رشته به تفکیک برای آقایان و بانوان دررشته ‌های طناب ‌زنی، دارت، شوت، بسکتبال، روپایی، طناب کشی، والیبال 9 نفره، داژبال و پنالتی هدفمند در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: 2 رشته انتخابی بومی محلی به صورت مشترک در تمام شهرستان ها اجرا خواهد شد.
ضمیری کامل گفت: پیش بینی می شود بیش از 10 هزار ورزشکار در این المپیاد به صورت سازمان یافته شرکت کنند.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: آیین نامه برگزاری برای تمام شهرستانها ارسال شده و بعد از جلسات مختلف به صورت باشکوه این المپیاد برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: گروه توسعه همگانی اداره کل ورزش و جوانان همدان با هماهنگی اداره های ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیات‌های ورزش همگانی و انجمن‌های ورزشی، ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، بسکتبال و والیبال ، المپیاد ورزش‌های همگانی را به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر در بهمن ماه امسال برگزار می ‌کنند.
ضمیری کامل با ابراز امیداوری  از معرفی همدان به عنوان استان برتر در برگزاری المپیاد ورزشی گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم و خانواده ها و استعدادیابی را از اهداف مهم این المپیاد است.

انتهای پیام/د.ا

هشت رشته ورزشی در المپیاد ورزشی همدان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار