هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود.

حجازی به دنبال معجزه در رشت/استقلالی‌های سابق رودرروی یکدیگر/تقابل صنعتی‌ها در تهرانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با برگزاری چهار دیدار آغاز می شود و در یکی از حساس‌ترین مسابقات تیم سایپا به مصاف سپاهان می‌رود.

با توجه به اینکه درفصل منتهی به جام جهانی قرار داریم، تیم‌های لیگ برتر بعد از پایان نیم فصل اول استراحت کوتاهی کردند و خیلی سریع آماده بازی‌های نیم فصل دوم شدند.

پدیده - پیکان/ روز جمعه ساعت ۱۴

شاگردان مهاجری در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتند، اما کسر ۶ امتیاز باعث شد که آن‌ها تا رتبه دهم جدول سیر نزولی داشته باشند.

تیم پدیده قصد دارد با پیروزی برابر پیکان نخستین گام در نیم فصل دوم را محکم بردارد. این تیم تاکنون در فصل نقل و انتقالات  حسین فاضلی و سعید صادقی را جذب کرده است.

در آن سوی میدان، شاگردان مجید جلالی با کسب ۲۵ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول نیم فصل اول را به پایان رساندند. آن‌ها در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتند و قصد دارند روند رو به رشد خود را در ادامه بدهند.

تیم پیکان فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کرده و این لحظه سجاد مشکل پور و شاهین ثاقبی را به خدمت گرفته است.

بختیار رحمانی هم از این تیم جدا شد.

هر 2 تیم به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستند تا نیم فصل دوم هم جایگاه خوبی در جدول رده بندی بدست آورند.

ذوب آهن- سیاه جامگان/ روز جمعه ساعت ۱۴:۳۰

تیم فوتبال ذوب آهن در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرد و با ۱۹ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار گرفت. این تیم قصد دارد ناکامی خود را در نیم فصل دوم جبران کند.

تیم ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات تا این لحظه بختیار رحمانی و میلاد فخرالدینی را جذب کرده است و احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور هم برای گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتور سازی شدند.

تیم سیاه جامگان با وجود تغییر و تحولات پیاپی کادرفنی خود در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکرد و با ۸ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول قرار دارد.

رضا عنایتی مهاجم سابق استقلال هدایت تیم سیاه جامگان را برعهده گرفته است و قصد دارد این تیم را از وضعیت بحرانی خارج کند.

سیاه جامگان تا این لحظه بازیکنی جذب نکرده است و تنها رضا شربتی از این تیم جدا شد.

جدال مربیان استقلالی در این بازی جداب و دیدنی است.

سپیدرود رشت- نفت تهران/ روز جمعه ساعت ۱۴:۲۰

تیم فوتبال سپیدرودرشت در پایان نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکرد و با ۱۲ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت. این تیم قصد دارد با حمایت هواداران خود از سد نفت تهران عبور کند تا نخستین گام در نیم فصل دوم را محکم بردارد.

سپیدرود تا این لحظه در فصل نقل و انتقالات بازیکنی جذب نکرده است و تنها شهاب کرمی از این تیم جدا شد.

تیم فوتبال نفت تهران در پایان نیم فصل اول با ۱۳ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت. این تیم وضعیت خوبی از لحاظ مالی و مالکیتی ندارد.

حمید درخشان سرمربی نفت تهران هم چند روز پیش از این تیم جدا شد و آتیلا حجازی هدایت نفت را برعهده گرفت.

باید دید حجازی می‌تواند تیم نفت را از بحران خارج کند یا او هم مانند کریمی و درخشان از این تیم می‌رود.

تیم نفت تهران به علت بدهی زیاد نمی‌تواند بازیکنی جذب کند و تا این لحظه مجتبی حق دوست از این تیم جدا شد.

سایپا- سپاهان / روز جمعه ساعت ۱۶:۲۰

تیم سایپا نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرده و با ۲۳ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد. آن‌ها قصد دارند با حمایت هواداران خود از سد زردپوشان اصفهانی عبور کنند و روند رو به رشد خود را در لیگ برتر ادامه بدهند.

تیم سایپا تاکنون در فصل نقل و انتقالات بازیکنی را به طور رسمی جذب نکرده است، اما آرمان رمضانی، اومانیا و آلویس نانگ بازیکنان مدنظر دایی هستند و در صورت توافق به این تیم می‌پیوندند. علی آستانی هم از این تیم جدا شد.

زرد پوشان اصفهانی برخلاف سال‌های گذشته نتایج خوبی در نیم فصل اول لیگ برتر نگرفتند و از ۱۵ بازی ۱۵ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارند.

مسئولان سپاهان در فصل نقل و انتقالات قصد دارند با تقویت تیم خود در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیرند و ناکامی‌های نیم فصل اول را جبران کنند.

سپاهان در نقل و انتقالات تا این لحظه "ادون حسنی"  دروازه بان ملی پوش سوریه را جذب کرده است و شاهین ثاقبی، رودریگرز و  اولیویرا هم از این تیم جدا شدند.

جدال کرانچار و علی دایی در این بازی جذاب و دیدنی است.

برنامه سایر دیدار‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال:

تراکتورسازی - استقلال خوزستان روز یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰

استقلال - صنعت نفت آبادان روز یکشنبه ساعت ۱۵

پارس جنوبی جم - گسترش فولاد روز یکشنبه ساعت ۱۶:۳۰

فولاد - پرسپولیس روز یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۱ دی ۱۳۹۶
استقلال سرور لنگپولیس
آخرین اخبار