شهردار اردبیل گفت: کودکان و نوجوانان آینده سازان جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان،شهردار اردبیل در جشن شب های برفی که با هدف آشنا سازی کودکان با فرهنگ و آیین شب یلدا در محل کانون پرورشی کودکان و نوجوانان با حضور مسئولان استانی و مدیران و مربیان و اعضای کانون پرورشی برگزار شد گفت: کودکان و نوجوانان آینده سازان جامعه هستند و مدیران و مسئولان جامعه از همین کودکان خواهد بود.

وی افزود: مربیان مهد های کودک و کانون های پرورشی نقش مهمی در این امر دارند و کاری که آنها انجام می دهند بسیار ارزشمند است چرا که آنها این افراد را پرورش می دهند.

شهردار اردبیل با اشاره به این که برای مشاهده میزان توسعه یافتگی هر جامعه ای را باید در مهدهای کودک و دبستان ها جستجو کرد اظهار داشت: میزان توسعه یافتگی هر جامعه ای در گرو نحوه پرورش کودکان و نوجوانان آن جامعه است و در صورتی که این مهم به درستی صورت گیرد جامعه از هر لحاظ توسعه و پیشرفت خواهد داشت.

در ادامه این مراسم هاجر جمادیه مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز ضمن تبریک شب یلدا هدف از این مراسم را نهادینه کردن فرهنگ شب چله در بین کودکان دانست و گفت: خداوند در تحول و تغییر فصل ها درس هایی را به انسان می آموزد درس هایی چون طراوت و جوانی در برابر سنگینی و متانت دوران میان سالی و انسان باید در این تغییر و تحول ها به فکر رفته و از آن پند گیرد.

وی تصریح کرد: این شب که شب یلدا است به خاطر یک دقیقه طولانی بودن جشن گرفته می شود و یاداور بزرگترین تحول طبیعت است وآن آغاز  دمیده شدن روح زندگی در طبیعت است.

 

انتهای پیام/ح

جشن شب های برفی در اردبیل برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.